Kasulikud nõuanded 💡

Ryanairi digitaalne pardakaart: kust ja kuidas? 📱

Digitaalne pardakaart on elektrooniline versioon traditsioonilisest paberpõhisest pardakaardist, mille reisijad saavad lennule registreerudes. Ryanair on hiljuti kasutusele võtnud nõude kasutada ainult digitaalseid pardakaarte, et lihtsustada reisimist ja julgustada reisijaid keskkonnasõbralikumatele lahendustele üle minema. See on mitte ainult mugavam, vaid aitab ka vähendada paberi kasutamist ning annab reisijatele suurema paindlikkuse registreeruda oma telefoni või muu mobiilseadme kaudu.

Kuidas saada digitaalne pardakaart Ryanairi lendudele?

Digitaalse pardakaardi saamine on äärmiselt lihtne ning protsess ise kiire ja mugav. Reisijad saavad pardakaardi kätte mitmel viisil:

Registreerimine Ryanairi veebilehel või mobiilirakenduses
Esimene samm digitaalse pardakaardi saamiseks on registreerimine. Ryanair võimaldab reisijatel end lennule registreerida nii veebilehel kui ka mobiilirakenduses. Registreerimisprotsess on lihtne: sisesta oma lennuandmed ja järgi juhiseid. Pärast registreerimist saad elektroonilise versiooni oma pardakaardist, mis on saadaval sinu telefonis või tahvelarvutis. See võib olla PDF-fail või QR-kood, olenevalt sinu valikust.

Pardakaart e-posti teel

Pärast registreerimist Ryanairi veebilehel saadetakse sinu digitaalne pardakaart sinu sisestatud e-posti aadressile. See valik sobib neile, kes ei soovi mobiilirakendust kasutada – need reisijad saavad endiselt kasutada oma telefoni (või muud seadet), et avada e-posti manus või lihtsalt laadida oma pardakaart alla.

Millal ja kuidas kasutada digitaalset pardakaarti?

Digitaalne pardakaart on muutunud kohustuslikuks dokumendiks Ryanairi lendudel ja seda tuleb esitada pardale minnes. Reisijad peavad seda näitama mitte ainult lennukisse sisenemisel, vaid ka lennujaama saabumisel ning piirikontrolli läbimisel. Oluline on märkida, et kasutada tuleb sama digitaalset kaarti, mille said Ryanairi veebilehelt või rakendusest. Kui vahetad oma passi või dokumente, tuleb uuesti registreeruda ja saada uus digitaalne pardakaart.

Mida teha, kui mul on probleeme digitaalse kaardiga?

Ryanair on selle lahenduse kasutusele võtnud, et vähendada vigade ja arusaamatuste võimalust, kuid kui sa mingil põhjusel ei saa oma digitaalset kaarti või sul on probleeme selle näitamisega, on oluline teada, mida teha:

Kontrolli oma e-posti. Mõnikord saadetakse digitaalne kaart e-posti teel, seega kontrolli kõiki kaustu, sh rämpspost.

Võta ühendust Ryanairi klienditoega. Kui sa ei saa oma pardakaarti kätte, pakub Ryanair abi ja aitab probleemi lahendada.

Kasuta Ryanairi rakendust. Kui sul on probleeme kaardi kättesaamisega e-posti teel, proovi mobiilirakendust – probleem võib olla veebilehes.

Nõuanded ja soovitused

Alati hoia varukoopia
Kuigi digitaalne pardakaart on mugav lahendus, soovitatakse siiski hoida varukoopiat – kas väljaprinditud või salvestatud oma e-postile. Nii tagad, et sul on kaardi juurde ligipääs ka juhul, kui telefoniga tekib probleeme.

Ära unusta oma telefoni laadida
Enne lendu veendu, et sinu telefoni aku on piisavalt laetud ja mobiilseade suudab pardakaardi probleemideta avada, kuna lennujaamades võib ooteaeg olla pikem ja alati ei pruugi olla saadaval pistikupesasid või laadimisjaamu.

Jälgi Ryanairi uuendusi
Digitaalsete pardakaartide kasutamise protsess võib muutuda, seega on oluline jälgida Ryanairi ametlikke teadaandeid, et olla kursis võimalike muudatustega.