Reisipakette saab broneerida meie kodulehelt www.airguru.ee, helistades üldtelefonil: +372 6231 384 või kirjutades meie meiliaadressile: tere@airguru.ee.
Reisidokumendid saadetakse 7-10 päeva enne reisi algust eraldi kirjana tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Eksootiliste reiside dokumendid saadetakse hiljem, tavaliselt 4-5 päeva enne väljalendu. Viimase hetke reiside puhul saadetakse reisidokumendid võimalikult kiiresti peale reisi kinnitamist. Kui Sa meili ei leia, kontrolli oma rämpspostkasti või võta meiega ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades üldtelefonil: +3726231384. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti 9-18.00.
Kui lendu teostatakse liinilennufirmaga, siis lennule registreerimine toimub Internetis iseseisvalt ning lennujaamas lennule registreerimine on tasuline. Kui lend toimub tšarterlennuga, on lennule registreerimine enamasti tasuta ja toimub tavaliselt lennujaamas 2 tundi enne väljalendu. Juhul kui check-in on vaja ise eelnevalt teha, saadame selle kohta info koos reisidokumentidega.
AirGuru veebilehel saab reisipakkumisi filtreerida reisitüübi, kuupäeva, hotelli, kestuse, reisijate arvu, hinna, operaatori, sihtkoha ja hotelli järgi. Kui Sa ei leia endale sobivat varianti, siis kirjuta meile e-posti teel: tere@airguru.ee või helista üldtelefonil: +3726231384. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti 9-18.00.
Hotellimajutuse kinnitamine võib aega võtta kuni 3 tööpäeva. Hotellidel on õiguse muuta hindu igal ajal ilma korraldaja ja agentuuri ette teatamata ning seda tehes mitte kinnitada majutust algselt määratud hinnaga. Kui hotell majutust ei kinnita, pakutakse reisijale alternatiive ja kui need ei sobi, siis tagastatakse kogu makstud raha.
Lennuajad on märgitud iga reisipakkumise juurde meie veebilehel airguru.ee ning neid näed kui vajutad nupule "Telli". Lennuajad on näha nii broneeringut vormistades, kinnitades, tasudes kui ka reisidokumentides.
Jah, lennuajad võivad muutuda. Reisilepingus märgitud lennuaeg on esialgne ja võib juhtuda, et see muutub enne väljalendu. Soovitame üks päev enne väljalendu kontrollida selle lennujaama kodulehelt, kust lend toimub, värskeim lennu väljumisaeg. Kui Sa ei leia teavet lennu väljumisaja kohta, siis saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384. Meie AirGuru konsultandid täpsustavad Sulle viimase lennu väljumisaja.
Imikud: Iga lennufirma toimib erinevalt. Imikud reisivad tšarterlendudel tasuta, kuid mõned lennujaamad võivad nõuda lisatasu. Regulaarlennufirmad nõuavad imiku eest tasu. Hotellid üldjuhul beebi eest tasu ei küsi, kuid teatud hotellid võivad seda teha.
Lapsed: Lennufirmad ise määravad lennupiletite hinna. Lapsed alates 2. eluaastast saavad lennukis istekoha, seega võib pileti hind olla sama või natukene odavam kui täiskasvanu pileti hind. Igal hotellil on individuaalne hind. Tavaliselt makstakse kuni 12-aastase lapse eest, kuid olenevalt valitud hotellist võib vanus, millele laspe hind kehtib, olla erinev.
Tegemist on lisateenusega, mida saab osta reisi broneerimise ajal. See garanteerib, et Sina ja Su kaasreisijad saavad lendude ajal koos istuda (kohad C ja D loetakse kõrvuti asetsevateks istekohtadeks, konkreetseid numbriga istekohti ei saa ette valida).
Jah, on küll. Meil on pikaajaline kogemus grupireiside korraldajana. Palun saada grupireisi soov meie e-mailile: tere@airguru.ee. Grupireiside kohta saad täpsemalt lugeda meie veebilehelt: https://airguru.ee/grupireisid/
Kinkekaarti saad kasutada teenuste eest tasumiseks AirGuru veebilehel www.airguru.ee, vajutades väljale "Kas teil on kinkekaart?" ja sisestades maksmise ajal väljale "Kinkekaardi kood" kinkekaardi numbri. Kui Sa ei saa kinkekaarti kasutada, võta palun meiega ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +3726231384.
Isikutunnistus on kehtiv reisidokument ainult EL-i piires reisimiseks. Väljaspool EL-i on kehtiv reisidokument pass, mis peab kehtima vähemalt 6 kuud pärast tagasipöördumist. Samuti oleks hea endaga kaasas hoida meili peale saadetud reisidokumendid. Võimaluse korral soovitame need välja printida.
Enamasti saab ajutise reisibroneeringu teha ainult reisikorraldajate reisidel (TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp), kuid igal reisikorraldajal on erinevad tingimused. Täpsema info saamiseks palun võta meiega ühenduts: e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades üldtelefonil: +3726231384. AirGuru korraldatavatele reisidele ei ole võimalik ajutist broneeringut teha.
Oleneb lennu väljumisajast. Kui väljalennuni on rohkem kui kuu, varieerub ettemaks 10 protsendist kuni 50 protsendini reisihinnast. Jääk tasutakse tavaliselt kuu enne väljalendu. Küsimuste korral saad meiega ühendust võtta igal kellaajal e-posti teel tere@airguru.ee või helistades meie üldtelefonil +372 6231 384. Telefoni teel oleme kättesaadavad esmaspäevast reedeni ajavhemikus 9-18.00.
Reisi muutmise tingimused leiad reisilepingust, mis saadetakse e-posti teel pärast reisi ostmist. Pärast reisi muutmise otsuse tegemist palume võtta meiega esimesel võimalusel e-posti teel ühendust: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.
Korraldatud reisileping sisaldab asjaolusid, mis võivad reisi toimumist takistada. Sellistest muudatustest teavitatakse kliente enne reisi algust (20 päeva, kui reisi kestus on pikem kui 6 päeva; 7 päeva, kui reisi kestus on vähemalt 2 päeva ja mitte pikem kui 6 päeva; 48 tundi enne reisi algust kui kestus on lühem kui 2 päeva). Sel juhul pakutaks kohe välja reisialternatiivid samale kuupäevale või samale reisile erineval kuupäeval. Sel juhul on reisitingimuste muutmine kliendile tasuta ning kui välja pakutud alternatiivid ei sobi, siis tagastatakse kliendile kogu reisi eest tasutud summa.
Reisijate andmeid on võimalik muuta. Erinevatel reisikorraldajatel, lennufirmadel, hotellidel on reisijaandmete vahetamiseks erinevad tingimused, mida saate kontrollida reisilepingust, mis saadetakse teile e-posti teel pärast reisi ostmist. Reisija andmete muutmiseks palume võtta ühendust meiega e-posti teel: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.
Reisijal on õigus oma reis üle anda teisele isikule, kellel tekivad kõik lepingujärgsed reisija õigused ja kohustused, juhul kui see soov esitatakse reisikorraldajale piisava aja jooksul enne reisi algust. Antud soov loetakse põhjendatuks, kui see esitatakse hiljemalt 7 päeva enne reisi algust. Reisijate vahetamise tingimused sõltuvad reisikorraldajast, lennufirmast, hotellist, sihtkohast ja reisi alguseni jäänud ajast. Reisijatelt võidakse nõuda andmete muutmise ees lisatasu. Reisijate muutmiseks palume võtta ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.
Broneerimiseks on vaja ainult ees- ja perekonnanime ning sünniaegu. Isikudokumentide andmeid (dokumendi number, aegumiskuupäev) kontrollivad ainult lennujaama töötajad. Tulenevalt andmekaitseseadusest AirGuru neid andmeid ei kogu ning sellepärast täidetakse lepingus olevad väljad automaatselt, sisestades juhuslikud andmed.
Tellimuse kinnitamisel saadetakse reisileping 5 tööpäeva jooksul eraldi kirjaga tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Kui Sa meili ei leia, soovitame kontrollida rämpsposti või võtta meiega ühendust meili teel tere@airguru.ee või helistades +372 6231 384.
Reisikindlustus ei ole kohustuslik, kuid soovitame alati selle soetada. Reisikindlustust saab osta nii soovitud reisi broneerimisel kui ka pärast broneeringu tegemist igal ajal enne väljalendu. Ostetud kindlustuspoliisi saad e-posti teel. Rohkem infot reisikindlustuse kohta: https://airguru.ee/bta-reisikindlustus/
Viisade väljastamise kord sõltub sihtriigist. Teavet konkreetsesse riiki reisimisel vajalike dokumentide kohta leiad siit: https://reisitargalt.vm.ee/kas-ma-vajan-viisat/
Reisidokumendid, mis saadetakse peale reisi ostu sõltuvad sellest, millise reisipaketi oled valinud. Kui ostsid reisi ilma reisijuhita ja liinilennuga, saad e-postile hotellibroneeringu kinnitusdokumendi (voucheri), transfeeri broneeringu kinnitusdokumendi (kui reisipakett sisaldab transfeeriteenust) ja lennubroneeringu sisselogimisandmed.
Kui oled ostnud reisijuhi teenustega tšarterlennu, saad e-postile hotellibroneeringu kinnitusdokumendi (vautšeri) ja elektroonilised piletid (mõnel juhul võib üks dokument sisaldada nii elektroonilisi pileteid kui ka hotellibroneeringu kinnitust). Sel juhul ei ole eraldi dokumenti, mis kinnitaks transpordi broneeringut.
Lennukiga on võimalik lennata kuni 36. rasedusnädalani. Enamasti kuni 28. rasedusnädalani täiendavaid dokumente ei nõuta. Alates 28. rasedusnädalast peab kaasas olema raviasutuse väljastatud tõend, kus on kirjas sünnituse tähtaeg, mis kinnitab, et rasedus kulgeb tüsistusteta ega sega lendamist. Rasedatele reisijatele kehtivad piirangud ja nõuded sõltuvad konkreetse lennufirma reeglitest ja võivad erineda. Täpsed reeglid on leitavad lennufirmade kodulehelt. Lendu teostav lennufirma on märgitud lepingus ja reisidokumentides.
Kui Sa ei saa oma arvuti veebibrauseris lennule registreeruda, soovitame proovida alla laadida selle lennufirma mobiilirakendus, millega lendate ja registreerida end lennule seal. Oluline on pöörata tähelepanu sellele, milliseid tekste veebilehel kuvatakse – tavaliselt annavad need teada, mida valesti sisestasid. Kui Sa ei leia lennubroneeringut, siis kontrolli kas sisestasid dokumentides olevad andmed õigesti.
Kui oled ostnud reisi, mille korraldajaks on AirGuru, siis palun vaata üle enne reisi dokumentidega saadetud info. Seal on kirjas kust ja kuidas leida infot transpordi kohta, kuna see võib varieeruda. Kui oled ostnud reisi koos reisikorraldajaga (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour või Itaka), teatab reisijuht Sulle hotelli saabudes kuidas ja kus transporti korraldatakse.
Kui reisikorraldajaks on AirGur, siis tuleb eelnevalt Internetis ennast lennule registreerida. Teave, kuidas seda teha, saadetakse koos reisidokumentidega meilile. Kui reisid koos reisikorraldajaga, siis pole eelnev lennule registreerimine kohustuslik ning saad ennast lennujaamas lennule registreeruda tasuta.
Kui reisikorraldajaks on AirGuru, siis palume võtta meiega ühendust e-maili teel: tere@airguru.ee või helistades meie üldtelefonile +372 6231384. Kui reisikorraldajaks ei ole AirGuru, siis palume hotelli vahetamise võimaluse osas võtta ühendust toimuva reisi reisijuhiga.
Kui Sul on äraantav pagas või Sul puuduvad pardakaardid (lennupileteid), minge oma sihtkoha check-in leti juurde. Pärast pagasi äraandmist ja pardakaardi (lennupileti) kättesaamist läbige käsipagasi turvakontroll. Kui lähete EL-i välisesse riiki, siis läbige ka passikontroll (kui te lähete EL-i riiki, ei pea te passikontrolli läbima). Seejärel minge oma lennu väravasse (need on piletil märgitud). Kui lennujaama töötajad teatavad, et pardaleminek on algamas, minge oma värava juurde.
Kui Sinu reisikorraldajaks on JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour või Itaka, siis teavita eelnevalt reisijuhti, et sul pole võimalik koosolekul osaleda. Sellisel juhul annab reisijuht Sulle info tagasitranspordi kohta e-posti või telefoni teel. Kui reisid koos AirGuruga, siis kogu vajaminev info on olemas reisidokumentides.
Teavet pagasinõuete kohta leiad siit: https://www.emta.ee/eraklient/saadetised-reisimine-elama-asumine/reisimine/keelatud-ja-eriloaga-kaubad
Teavet Euroopa ravikindlustuskaardi (ESDK) kohta leiad siit: https://www.tervisekassa.ee/kontaktpunkt/arstiabi-euroopas/euroopa-ravikindlustuskaart
Kui reisi korraldajaks on Novaturas, TEZ Tour, Anex Tour, Join Up, Coral Travel või ITAKA – soovitame võtta ühendust kohapealse reisijuhiga, kelle kontakti jagatakse reisi alguses. Kui reisi korraldab AirGuru või kohaliku reisijuhiga ühendust võtta ei ole võimalik, saad alati ühendust võtta meie üldtelefonil: +3726231384 või reisidokumentidel märgitud hädaabitelefonil.
Eestis meil hetkel veel AirGuru esindust ei ole. Meiega saab ühendust võtta e-maili teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +372 6231384.
Ettevõtte andmed:
Air Guru UAB
Ettevõtte kood: 303085667
KMKR kood: LT100008021312
Pangakonto: LT81 7300 0101 3989 9370
Pank: AB Swedbank
Panga kood: 73000
Pretensioonide esitamise korra leiab reisilepingust. Reisijal on pretensioonidega õigus pöörduda: 1) reisikorraldaja poole; 2) Riigi Tarbijaõiguste Kaitsesse: https://www.ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused