1

Korduma kippuvad küsimused (K.K.K)

AirGuru meeskond on vastanud reisijate korduma kippuvatele küsimustele ning koondanud need ühte kokku. Siit leiad kogu vajaliku info reisi broneerimise, maksmise, kindlustuse, pagasi, lennuaegade, tühistamise ning muude küsimusi tekitavate teemade kohta. Kogu kasulik info on ühes kohas!

REISI BRONEERIMINE

Kus saab reisipakette broneerida?

Reisipakette saab broneerida meie kodulehelt www.airguru.ee, helistades üldtelefonil: +372 6231 384 või kirjutades meie meiliaadressile: tere@airguru.ee

Kuidas reisi broneerida?

Vali meie kodulehel www.airguru.ee soovitud reisipakkumine välja ja vajuta nuppu "Telli". Seejärel sisesta reisijate andmed ja soorita makse. Kui Sul esineb reisi ostmisega probleeme, saad meiega ühendust võtta igal kellaajal e-posti teel tere@airguru.ee  või helistades meie üldtelefonil +372 6231 384. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti 9-18.00.

Kuna ja kuidas saan ma endale reisidokumendid?

Reisidokumendid saadetakse 7-10 päeva enne reisi algust eraldi kirjana tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Eksootiliste reiside dokumendid saadetakse hiljem, tavaliselt 4-5 päeva enne väljalendu. Viimase hetke reiside puhul saadetakse reisidokumendid võimalikult kiiresti peale reisi kinnitamist. Kui Sa meili ei leia, kontrolli oma rämpspostkasti või võta meiega ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades üldtelefonil: +3726231384. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti 9-18.00.

Kus saab ennast lennule registreerida (check-in'i teha)?

Kui lendu teostatakse liinilennufirmaga, siis lennule registreerimine toimub Internetis iseseisvalt ning lennujaamas lennule registreerimine on tasuline. Kui lend toimub tšarterlennuga, on lennule registreerimine enamasti tasuta ja toimub tavaliselt lennujaamas 2 tundi enne väljalendu. Juhul kui check-in on vaja ise eelnevalt teha, saadame selle kohta info koos reisidokumentidega.

Kuidas saab AirGuru veebilehel reisipakkumisi otsida?

AirGuru veebilehel saab reisipakkumisi filtreerida reisitüübi, kuupäeva, hotelli, kestuse, reisijate arvu, hinna, operaatori, sihtkoha ja hotelli järgi. Kui Sa ei leia endale sobivat varianti, siis kirjuta meile e-posti teel: tere@airguru.ee või helista üldtelefonil: +3726231384. Telefoni teel oleme kättesaadavad tööpäeviti 9-18.00.

Kas reisivaliku tegemisel on võimalik nõu pidada?

Reisi osas konsulteerimiseks saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384. Vastame telefoni teel küsimustele tööpäeviti 9-18.00.

Kui kaua võtab aega valitud hotellimajutuse kinnitamine?

Hotellimajutuse kinnitamine võib aega võtta kuni 3 tööpäeva. Hotellidel on õiguse muuta hindu igal ajal ilma korraldaja ja agentuuri ette teatamata ning seda tehes mitte kinnitada majutust algselt määratud hinnaga. Kui hotell majutust ei kinnita, pakutakse reisijale alternatiive ja kui need ei sobi, siis tagastatakse kogu makstud raha.

Millised on reisipagasi nõuded?

Hinnas sisalduva pagasi tüüp, suurus ja kaal sõltub reisipakkumisest. Iga pakkumise kirjelduses on info reisi hinnas sisalduva pagasi kohta. See info on ka välja toodud reisi broneerimise ja tasumise teabega kirjas ning hiljem reisilepingus ja dokumentides.

Kust ma saan teada oma lennuaja?

Lennuajad on märgitud iga reisipakkumise juurde meie veebilehel airguru.ee ning neid näed kui vajutad nupule "Telli". Lennuajad on näha nii broneeringut vormistades, kinnitades, tasudes kui ka reisidokumentides. 

Ma ei ole saanud enda reisibroneeringu kohta kinnitust, kas mu broneering kehtib?

Reisibroneeringud kinnitatakse lõplikult pärast makse laekumist. Peale broneeringu kinnitamist saadetakse kliendile kinnituskiri koos reisilepinguga.

Mida reisipakkumise hind sisaldab?

Iga reisipakkumise kirjelduses on kirje nimega "Reisi hinna sees" – see näitab, millised teenused sisalduvad valitud pakkumise hinnas. Hotellide kirjeldused sisaldavad ka hotelli pakutavaid tasulisi ja tasuta teenuseid.

Kas lennukis on võimalik istekoht ette broneerida?

Jah, kui kasutad teenust "istmekoha garantii". Kindlaid istekohti pole võimalik valida. Kui Sa ei saa seda teenust kasutada, võta palun meiega pärast tellimuse vormistamist ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +3726231384.

Kas lennuaeg võib muutuda?

Jah, lennuajad võivad muutuda. Reisilepingus märgitud lennuaeg on esialgne ja võib juhtuda, et see muutub enne väljalendu. Soovitame üks päev enne väljalendu kontrollida selle lennujaama kodulehelt, kust lend toimub, värskeim lennu väljumisaeg. Kui Sa ei leia teavet lennu väljumisaja kohta, siis saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384. Meie AirGuru konsultandid täpsustavad Sulle viimase lennu väljumisaja.

Mis vanuseni kehtib lapsehind? Kas beebi reisib tasuta?

Imikud: Iga lennufirma toimib erinevalt. Imikud reisivad tšarterlendudel tasuta, kuid mõned lennujaamad võivad nõuda lisatasu. Regulaarlennufirmad nõuavad imiku eest tasu. Hotellid üldjuhul beebi eest tasu ei küsi, kuid teatud hotellid võivad seda teha.

Lapsed: Lennufirmad ise määravad lennupiletite hinna. Lapsed alates 2. eluaastast saavad lennukis istekoha, seega võib pileti hind olla sama või natukene odavam kui täiskasvanu pileti hind. Igal hotellil on individuaalne hind. Tavaliselt makstakse kuni 12-aastase lapse eest, kuid olenevalt valitud hotellist võib vanus, millele laspe hind kehtib, olla erinev.

Kas lemmiklooma võib reisile kaasa võtta?

Lemmikloomaga reisimine on võimalik, kuid kõik lennufirmad ja hotellid ei paku seda võimalust. Lemmikloomaga reisimise võimaluse osas palume küsida meilt individuaalselt e-maili teel: tere@airguru.ee või helistades telefoninumbril +3726231384.

Milliste reisikorraldajate reise saan ma osta?

Pakume järgmiste reisikorraldajate reise: TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp.

Kas AirGuru pakub kinkekaarte? Kuidas neid osta?

Jah, kinkekaarte saab osta meie kodulehelt www.airguru.ee, rubriigist: "Kinkekaart". Kinkekaarte saab osta ka e-posti teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +3726231384.

Kas erivajadustega reisijaid aidatakse lennujaamas?

Jah, aga sellisest vajadusest tuleb meid eelnevalt teavitada ning täpsustada, millist abi vajatakse. Seejärel saame teavitada lennujaama ja lendu opereerivat lennufirmat.

Kuidas toimib kõrvuti istekohtade teenus ehk koos istumise garantii?

Tegemist on lisateenusega, mida saab osta reisi broneerimise ajal. See garanteerib, et Sina ja Su kaasreisijad saavad lendude ajal koos istuda (kohad C ja D loetakse kõrvuti asetsevateks istekohtadeks, konkreetseid numbriga istekohti ei saa ette valida).

Kust leida kehtivaid reisipakkumiste allahindlusi?

Praegu kehtivate reisipakkumiste allahindlused on leitavad meie kodulehelt: https://airguru.ee/Allahindlused/

Milliseid reisisihtkohad on saadaval AirGuru veebilehel?

Kõik võimalikud reisisihtkohad on loetletud meie kodulehel: www.airguru.ee. Kui Sa ei leia soovitud suunda või soovid konsulteerida sellel teemal, siis saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384.

Kas on võimalik broneerida grupireisi?

Jah, on küll. Meil on pikaajaline kogemus grupireiside korraldajana. Palun saada grupireisi soov meie e-mailile: tere@airguru.ee. Grupireiside kohta saad täpsemalt lugeda meie veebilehelt: https://airguru.ee/grupireisid/ 

Kas lennukis toitlustamist on võimalik ette tellida?

Jah, mõnele lennule saab toite ette tellida. Pärast tellimuse vormistamist kirjutage meile oma soovist e-posti teel: tere@airguru.ee või helista üldtelefonil: +3726231384.

Kuidas kasutada sooduskoodi?

Sooduskoodi saad kasutada kui sisestad selle reisi broneerimisel sooduskoodi väljale.

Kuidas saab kinkekaarti kasutada?

Kinkekaarti saad kasutada teenuste eest tasumiseks AirGuru veebilehel www.airguru.ee, vajutades väljale "Kas teil on kinkekaart?" ja sisestades maksmise ajal väljale "Kinkekaardi kood" kinkekaardi numbri. Kui Sa ei saa kinkekaarti kasutada, võta palun meiega ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +3726231384.

Milliseid dokumente vajan reimiseks?

Isikutunnistus on kehtiv reisidokument ainult EL-i piires reisimiseks. Väljaspool EL-i on kehtiv reisidokument pass, mis peab kehtima vähemalt 6 kuud pärast tagasipöördumist. Samuti oleks hea endaga kaasas hoida meili peale saadetud reisidokumendid. Võimaluse korral soovitame need välja printida.

REISI HIND JA MAKSMINE

Millised võimalused on reisi broneerigu eest tasumiseks?   

Reisi eest tasumiseks saab kasutada: kinkekaarti, ApplePay või GooglePay võimalust, InBanki liisingut ning pangakaarti internetipangas. Küsimuste korral saad meiega ühendust võtta igal kellaajal e-posti teel: tere@airguru.ee  või helistades meie üldtelefonil: +372 6231 384. Telefoni teel oleme kättesaadavad esmaspäevast reedeni ajavhemikus 9-18.00.

Kas ma saan reisi broneerida ja hiljem maksta?

Enamasti saab ajutise reisibroneeringu teha ainult reisikorraldajate reisidel (TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp), kuid igal reisikorraldajal on erinevad tingimused. Täpsema info saamiseks palun võta meiega ühenduts: e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades üldtelefonil: +3726231384. AirGuru korraldatavatele reisidele ei ole võimalik ajutist broneeringut teha.

Kas kogu reisi eest tuleb tasuda ühe korraga?

Oleneb lennu väljumisajast. Kui väljalennuni on rohkem kui kuu, varieerub ettemaks 10 protsendist kuni 50 protsendini reisihinnast. Jääk tasutakse tavaliselt kuu enne väljalendu. Küsimuste korral saad meiega ühendust võtta igal kellaajal e-posti teel tere@airguru.ee või helistades meie üldtelefonil +372 6231 384. Telefoni teel oleme kättesaadavad esmaspäevast reedeni ajavhemikus 9-18.00.

Mida teha kui minu makse ebaõnnestus?

Kui makse ebaõnnestus, siis palun võta meiega ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384.

Kas reisi eest on võimalik tasuda järelmaksuga?   

Jah, saame pakkuda InBanki liisingut, täpsema info saamiseks saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või üldtelefonil: +3726231384.

Kui suur on turismimaks erinevates riikides üle maailma?

Maksud määrab iga riik ja need ei sisaldu reisipaketi hinnas. Tavaliselt makstakse turismimaks sularahas hotelli sisse- või väljaregistreerimise ajal. Maksu suurus sõltub linnast ja hotelli tärnide arvust.

Kui suur on ettemaksusumma ja mis on selle tingimused? 

Ettemaksu suurus ja lõppmakse tähtaeg on märgitud valitud reisipakkumise tellimistingimustes. 

Kas reisi hind võib muutuda?

Jah, reisihinnad on dünaamilised ning muutuvad pidevalt. Selle tõttu soovitame otsuse langetada esimesel võimalusel.

Kui kaua saan reisi tasumisega oodata?

Soovitame tasuda esimesel võimalusel, kuna tasumata tellimusi ei kinnitata ning võib juhtuda, et soovitud kuupäevadel väljuv lend müüaske välja või soovitud hotelli ei saa enam broneerida. Samuti võib muutuda reisi hind.

Kas sooduskoodi saab kasutada pärast tellimuse vormistamist?

Ei, sooduskoodi ei saa enam peale tellimuse vormistamist kasutada.

REISI TÜHISTAMISE, VAHETAMISE JA TAGASIMAKSMISE EESKIRJAD

Kas ja millistel tingimustel saan reisi muuta?

Reisi muutmise tingimused leiad reisilepingust, mis saadetakse e-posti teel pärast reisi ostmist. Pärast reisi muutmise otsuse tegemist palume võtta meiega esimesel võimalusel e-posti teel ühendust: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

Kas on oht, et reis tühistatakse?

Korraldatud reisileping sisaldab asjaolusid, mis võivad reisi toimumist takistada. Sellistest muudatustest teavitatakse kliente enne reisi algust (20 päeva, kui reisi kestus on pikem kui 6 päeva; 7 päeva, kui reisi kestus on vähemalt 2 päeva ja mitte pikem kui 6 päeva; 48 tundi enne reisi algust kui kestus on lühem kui 2 päeva). Sel juhul pakutaks kohe välja reisialternatiivid samale kuupäevale või samale reisile erineval kuupäeval. Sel juhul on reisitingimuste muutmine kliendile tasuta ning kui välja pakutud alternatiivid ei sobi, siis tagastatakse kliendile kogu reisi eest tasutud summa.

 

Soovin reisist loobuda, kuidas pean toimima? 

Reisi tühistamise tingimused leiad reisilepingust, mille saad e-posti teel pärast reisi ostmist. Kui otsustad reisist loobuda, siis palun võta meiega esimesel võimalusel e-posti teel ühendust: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

Kas reisi on võimalik teisele isikule ümber teha?

Reisijate andmeid on võimalik muuta. Erinevatel reisikorraldajatel, lennufirmadel, hotellidel on reisijaandmete vahetamiseks erinevad tingimused, mida saate kontrollida reisilepingust, mis saadetakse teile e-posti teel pärast reisi ostmist. Reisija andmete muutmiseks palume võtta ühendust meiega e-posti teel: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

Kas kõiki reisijaid on võimalik vahetada?

Reisijal on õigus oma reis üle anda teisele isikule, kellel tekivad kõik lepingujärgsed reisija õigused ja kohustused, juhul kui see soov esitatakse reisikorraldajale piisava aja jooksul enne reisi algust. Antud soov loetakse põhjendatuks, kui see esitatakse hiljemalt 7 päeva enne reisi algust. Reisijate vahetamise tingimused sõltuvad reisikorraldajast, lennufirmast, hotellist, sihtkohast ja reisi alguseni jäänud ajast. Reisijatelt võidakse nõuda andmete muutmise ees lisatasu. Reisijate muutmiseks palume võtta ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee, märkides kirja oma reisibroneeringu numbri.

REISIDOKUMENDID

Miks lepingus olevad passiandmed ei kattu tegelike andmetega?

Broneerimiseks on vaja ainult ees- ja perekonnanime ning sünniaegu. Isikudokumentide andmeid (dokumendi number, aegumiskuupäev) kontrollivad ainult lennujaama töötajad. Tulenevalt andmekaitseseadusest AirGuru neid andmeid ei kogu ning sellepärast täidetakse lepingus olevad väljad automaatselt, sisestades juhuslikud andmed.

Kuidas reisilepingut sõlmida?

Tellimuse kinnitamisel saadetakse reisileping 5 tööpäeva jooksul eraldi kirjaga tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Kui Sa meili ei leia, soovitame kontrollida rämpsposti või võtta meiega ühendust meili teel tere@airguru.ee või helistades +372 6231 384.

Kuidas saada reisidokumente?  

7-10 päeva enne väljalendu saadetakse reisidokumendid eraldi kirjana tellimuse käigus märgitud e-posti aadressile. Kui Sa meili ei leia, soovitame kontrollida oma rämpsposti. Eksootiliste reiside dokumendid saadetakse hiljem, tavaliselt 4-5 päeva enne väljalendu.

Kas on kohustuslik teha reisikindlustus?

Reisikindlustus ei ole kohustuslik, kuid soovitame alati selle soetada. Reisikindlustust saab osta nii soovitud reisi broneerimisel kui ka pärast broneeringu tegemist igal ajal enne väljalendu. Ostetud kindlustuspoliisi saad e-posti teel. Rohkem infot reisikindlustuse kohta: https://airguru.ee/bta-reisikindlustus/

Kas reisidokumentide välja printimine on vajalik?

Reisidokumendid tuleb kindlasti välja printida ja reisile kaasa võtta. Eriti oluline on hotellibroneeringut kinnitava dokumendi (voucheri) olemasolu.

Kas mul läheb vaja viisat?

Viisade väljastamise kord sõltub sihtriigist. Teavet konkreetsesse riiki reisimisel vajalike dokumentide kohta leiad siit: https://reisitargalt.vm.ee/kas-ma-vajan-viisat/ 

Kust leida lennuaegu?  

Lennuajad on märgitud reisilepingus ja elektroonilistes piletites. Päev enne lendu on soovitatav kontrollida selle lennujaama veebilehte, kust lend toimub, et näha kas lennuajad on muutunud. Tallinnast lennates leiad lennuajad siit: https://airport.ee/lennuplaanid/

Millal ma saan reisilepingu ja dokumendid?     

Tavaliselt saadetakse reisileping 5 tööpäeva jooksul ning reisidokumendid 7-10 päeva enne väljalendu. Eksootiliste reiside dokumendid saadetakse 4-5 päeva enne väljalendu.

Mis reisidokumendid saadetakse mulle peale reisi ostu?

Reisidokumendid, mis saadetakse peale reisi ostu sõltuvad sellest, millise reisipaketi oled valinud. Kui ostsid reisi ilma reisijuhita ja liinilennuga, saad e-postile hotellibroneeringu kinnitusdokumendi (voucheri), transfeeri broneeringu kinnitusdokumendi (kui reisipakett sisaldab transfeeriteenust) ja lennubroneeringu sisselogimisandmed.

Kui oled ostnud reisijuhi teenustega tšarterlennu, saad e-postile hotellibroneeringu kinnitusdokumendi (vautšeri) ja elektroonilised piletid (mõnel juhul võib üks dokument sisaldada nii elektroonilisi pileteid kui ka hotellibroneeringu kinnitust). Sel juhul ei ole eraldi dokumenti, mis kinnitaks transpordi broneeringut.

Kas sellest võib tekkida probleem, kui mu perekonnanimi vahetus enne reisi?    

Perekonnanimi isikudokumendis ja reisidokumentides peavad ühtima. Kui broneerimisel märgitud perekonnanimi on muutunud ja ei ühti enam isikudokumendis märgitud perekonnanimega, tuleb reisidokumendid ümber teha.

Kas rasedana võib lennukiga lennata? Milliseid dokumente on selleks vaja?

Lennukiga on võimalik lennata kuni 36. rasedusnädalani. Enamasti kuni 28. rasedusnädalani täiendavaid dokumente ei nõuta. Alates 28. rasedusnädalast peab kaasas olema raviasutuse väljastatud tõend, kus on kirjas sünnituse tähtaeg, mis kinnitab, et rasedus kulgeb tüsistusteta ega sega lendamist. Rasedatele reisijatele kehtivad piirangud ja nõuded sõltuvad konkreetse lennufirma reeglitest ja võivad erineda. Täpsed reeglid on leitavad lennufirmade kodulehelt. Lendu teostav lennufirma on märgitud lepingus ja reisidokumentides.

Kuidas toimida, kui reisidokumentides on viga?

Kui märkad reisidokumentides viga, soovitame võtta meiega esimesel võimalusel ühendust e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades üldtelefonil: +3726231384 ja teavitada meid märgatud veast, et saaksime selle esimesel võimalusel parandada.

Kuidas ja kust saan kätte oma pardakaardid?

Kui oled ostnud reisi ilma reisijuhita ja lendad tavalennuga, saad pärast Internetis lennule registreerumist pardakaardid. Kui oled ostnud tšarterlennu koos reisijuhi teenustega, saad pardakaardid lennujaamas lennule registreerimisel.

Mida teha kui lennule registreerumine ei õnnestu?

Kui Sa ei saa oma arvuti veebibrauseris lennule registreeruda, soovitame proovida alla laadida selle lennufirma mobiilirakendus, millega lendate ja registreerida end lennule seal. Oluline on pöörata tähelepanu sellele, milliseid tekste veebilehel kuvatakse – tavaliselt annavad need teada, mida valesti sisestasid. Kui Sa ei leia lennubroneeringut, siis kontrolli kas sisestasid dokumentides olevad andmed õigesti.

LENNUD, MAJUTUS, TRANSPORT

Kuidas saan reisi lõppedes hotellist tagasi lennujaama?

Kui oled ostnud reisi, mille korraldajaks on AirGuru, siis palun vaata üle enne reisi dokumentidega saadetud info. Seal on kirjas kust ja kuidas leida infot transpordi kohta, kuna see võib varieeruda. Kui oled ostnud reisi koos reisikorraldajaga (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour või Itaka), teatab reisijuht Sulle hotelli saabudes kuidas ja kus transporti korraldatakse.

Kas lennule on vaja eelnevalt registreerida?

Kui reisikorraldajaks on AirGur, siis tuleb eelnevalt Internetis ennast lennule registreerida. Teave, kuidas seda teha, saadetakse koos reisidokumentidega meilile. Kui reisid koos reisikorraldajaga, siis pole eelnev lennule registreerimine kohustuslik ning saad ennast lennujaamas lennule registreeruda tasuta. 

Mida teha kui ma ei ole hotelliga rahul?

Kui reisikorraldajaks on AirGuru, siis palume võtta meiega ühendust e-maili teel: tere@airguru.ee või helistades meie üldtelefonile +372 6231384. Kui reisikorraldajaks ei ole AirGuru, siis palume hotelli vahetamise võimaluse osas võtta ühendust toimuva reisi reisijuhiga.

Mida teha kui lend hilineb?

Kui Sinu lend hilineb, siis soovitame jälgida lennujaamas antavat teavet. Kui hilinemine ei ole tingitud ilmastikutingimustest rohkem kui 3 tundi, soovitame võtta ühendust lennufirmaga ja kontrollida hüvitise võimalusi.

Mida teha kui lend tühistati?

Lennu tühistamise korral saad meiega ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee või helistades meie üldtelefonil: +3726231384.

Kui palju varem pean enne lennuki väljumist olema lennujaamas?

Soovitame olla lennujaamas umbes 2 tundi enne lendu.

Kuidas toimida lennujaamas enne lennu väljumist?

Kui Sul on äraantav pagas või Sul puuduvad pardakaardid (lennupileteid), minge oma sihtkoha check-in leti juurde. Pärast pagasi äraandmist ja pardakaardi (lennupileti) kättesaamist läbige käsipagasi turvakontroll. Kui lähete EL-i välisesse riiki, siis läbige ka passikontroll (kui te lähete EL-i riiki, ei pea te passikontrolli läbima). Seejärel minge oma lennu väravasse (need on piletil märgitud). Kui lennujaama töötajad teatavad, et pardaleminek on algamas, minge oma värava juurde.

Kuidas reisivad alaealised lapsed?

Teavet alaealiste lastega reisimise kohta leiate siit: https://reisitargalt.vm.ee/lastega-reisimine/

Kas lennujaamas kontrollitakse pagasi mõõtmeid?

Alati ei kontrollita pagasi mõõtmeid, kuid soovitame veenduda, et pagas vastaks nõuetele. Vastasel juhul võib tekkida vajadus maksta lisatasu. AirGuru ei vastuta vale pagasi eest.

Ei saa osaleda tagasitranspordi koosolekul, kust saan info transpordi kohta? 

Kui Sinu reisikorraldajaks on JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour või Itaka, siis teavita eelnevalt reisijuhti, et sul pole võimalik koosolekul osaleda. Sellisel juhul annab reisijuht Sulle info tagasitranspordi kohta e-posti või telefoni teel. Kui reisid koos AirGuruga, siis kogu vajaminev info on olemas reisidokumentides.

Kuidas ma saan lennujaamast hotelli, kui mu reisipakett ei sisalda transporti?

Koos pakkumistega anname soovitusi hotelli jõudmiseks, tavaliselt soovitame kasutada ühistransporti.

Millised on lubatud/keelatud esemed reisimisel?

Millal soojendatakse Türgis basseine?

Kui hotellis on soojendusega basseinid, siis soojendatakse neid vastavalt hotelli graafikule, olenevalt hotelli täituvusest ja õhutemperatuurist.

Mis vahe on tšarter- ja tavalennul?

Tšarterlende teostatakse reisikorraldaja kaudu, tavaliselt ei pea reisijad muudatuste pärast muretsema, vastutuse võtab reisikorraldaja. Tavalennud ostetakse üksikutelt lennufirmadelt ning lendudele tuleb ennast registreerida iseseisvalt.

EKSKURSIOONID JA TEGEVUSED

Kas ekskursioonid on reisipakkumise hinna sees?

Ei, ekskursioonid ei sisaldu reisipaketi hindades.

Kui ma soovin osaleda giidiga ekskursioonidel, siis kas need tuleb eraldi juurde osta?

Jah, kui soovid osaleda giidiga ekskursioonidel, siis pead need eraldi juurde ostma. Ekskursioone saab osta külastatava riigi kohalikest esindustest.

Kas ma pean hotelli saabudes reisijuhiga kohtuma?

Kohtumine on soovitatav (ei ole kohustuslik). Siiski soovitame alati kõikidel reisijatel kohtumisel osaleda, kuna see annab kasulikku ja asjakohast teavet toimuva reisi kohta.

REISIKINDLUSTUS

Kas reisikindlustuse ostmisel on mingeid piiranguid?

Üle 75-aastaseid saab kindlustada ainult eraldi soovil – kindlustuse võimaluse saamiseks tuleks ühendust võtta meiega telefoni teel: +3726231384 või e-posti teel: tere@airguru.ee

Kas reisikindlustus on kohustuslik?

Reisikindlustus ei ole kohustuslik, kuid soovitame alati selle soetada.

Millistel juhtudel saan kasutada Euroopa Liidu ravikindlustuskaarti?

Teavet Euroopa ravikindlustuskaardi (ESDK) kohta leiad siit: https://www.tervisekassa.ee/kontaktpunkt/arstiabi-euroopas/euroopa-ravikindlustuskaart

 

Kuhu pöörduda kindlustusjuhtumi korral?

Kindlustusjuhtumi korral tuleks ühendust võtta kindlustuspoliisil märgitud kontakttelefonil.

KASUTAJATUGI

Kuidas ma saan AirGuruga ühendust võtta?  

AirGuruga saab ühendust võtta e-post posti teel: tere@airguru.ee, telefoni teel: +372 6231384, Facebookis: https://www.facebook.com/AirGuruee või Instagramis: https://www.instagram.com/airguru.ee/

Kas ma saan AirGuruga ühendust võtta ööpäevaringselt?

Meiega ööpäevaringselt saab ühendust võtta e-posti teel: tere@airguru.ee, telefoni teel: +372 6231384 vastame esmaspäevast reedeni ajavahemikus 9-18.00.

Mida peaksin tegema, kui vajan reisi ajal hädaabi?       

Kui reisi korraldajaks on Novaturas, TEZ Tour, Anex Tour, Join Up, Coral Travel või ITAKA – soovitame võtta ühendust kohapealse reisijuhiga, kelle kontakti jagatakse reisi alguses. Kui reisi korraldab AirGuru või kohaliku reisijuhiga ühendust võtta ei ole võimalik, saad alati ühendust võtta meie üldtelefonil: +3726231384 või reisidokumentidel märgitud hädaabitelefonil.

Kus on AirGuru kontor?

Eestis meil hetkel veel AirGuru esindust ei ole. Meiega saab ühendust võtta e-maili teel: tere@airguru.ee või telefoni teel: +372 6231384.

Ettevõtte andmed:

Air Guru UAB

Ettevõtte kood: 303085667

KMKR kood: LT100008021312

Pangakonto: LT81 7300 0101 3989 9370

Pank: AB Swedbank

Panga kood: 73000

TAGASISIDE JÄTMINE

Kuhu saan oma reisikogemuse kohta tagasisidet jätta?

Peale toimunud reisi saadetake sulle e-posti teel küsitlusvormi, kus saad hinnata ja kommenteerida oma reisikogemusi.

Kuhu pean pöörduma pretensioonide korral?

Pretensioonide esitamise korra leiab reisilepingust. Reisijal on pretensioonidega õigus pöörduda: 1) reisikorraldaja poole; 2) Riigi Tarbijaõiguste Kaitsesse: https://www.ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused